mandag 27. april 2009


म फेरी दोहोरियाऊ छू - पाखण्ड पनले , एक सामान्य सभ्य , संस्कृत र संस्कार पाएको मान्छेले सोच्नु पनि नसक्ने नरभक्षी काम गरेर , मेरो रगत, पसीना मा राज गरेर , उलटो अकल्पनीय कु प्रचार , कपोकल्पित, अतार्किक र राक्षसी पाखण्ड गरेर ,पित्री र कुल लाइ नै धूमिल बनाएर जिउदो सीनों भएर यो धरती मा उभिएर हिड्ने साहस गर्ने मान्छे चान्चुने पक्की होइना \ तेस्को लेबल मा त कोई पुग्नु सक्दैन तर मैले सत्य कुरा आधिकारिक लेखेर आफ्नो डिफेंस त गर्नु पर्छा \ मान्य जन हरुको सर सल्लाह मा यो निर्णय मा पुगेको छू \ सबै श्रब्य , दृश्य पेस गर्छु \ सबै कागजात को कोपी यो पोर्टल मा राख्छु \ जून १०० बरस सम्म रहने छ \ अभिलेख \ म एक किसिमले मुर्दा घाट मा पुर्याइएको मान्छे \ मलाई सबैलाई मेरो यो दुर्घतनाको कहानी सुनाउनु सक्दिन सबै लाइ\ I will publice here genuine and what ever true,this worldwide my portal ,million people can see that everyday.I will not publice even single world . if i do that it will be punishable.Feel free to ask me if any confusion.Ask authority too,if my wellwisher wish to do that.But wait a moment......Everyone will know that ORIGINAL OR DUPLICATE that DEVILS DANCE. SHE IS LYING OVERALL, TELLING SEVERAL THINGS WITH SEVERAL PERSONS AND AUTHORITY TO COVER HER DIRTY TASK.AND MISUSING MY INNOCENCE SUVASH SARBANI. WHY I CANNOT TELL THE ALTIMATE TRUE !!!!!!??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar