onsdag 29. april 2009


मेरो क्षमता , बुद्धि , बिबेक ले भ्याए सम्म सरल किसिमले म सम्पूर्ण एपिसोड लाइ हु बहु , स- प्रमाण जसको सोच , मनस्थिति जति छ , जस्तो छ तेस्तरि नै बूज्ला\ सांति र मेलमिलाप को सानो टिप्स सम्म भेटेको भये पनि म झुक्थे, म निहुरिन्थे , म बिर्सिन्थे , म हार्न तैयार हुन्थे \ तर निरंतर मलाई , मेरो अस्तित्वा लाइ मटिया मेट गर्ने कु - प्रयास भयो , भैराहेछा \ म किन प्रतिरोध नगरु ?? मेरो उपयोगिता सकियो अब \ मलाई लुटी सकी \ उसको स्वार्थ पूरा भयो\ उसको सरीर मा मेरो अधिकार छ भनेर भनेको उसलाई अन्याय भयेछा अनि पोलिस मा त्यों हास्यास्पद , नीच र पतित बयान देकी छे \ अरु हरु कई श्रीमान को सरीरमा उ पल्केकी छे ( फैसला पछि यो पोर्टल मा हेर्नु होला त्यों मानव सभ्यता ले कल्पना गर्नु नसक्ने उसको कु - कार्य )एउटा `` सरि `` सब्द ले म पग्लिन्थे \ उ संग बाचने , मेरो नानी हरु लाइ बाबा आमा भाको घर मा राख्ने मेरो चाहना को अगाडी कुनै कुरा सर्त हुने थिएन \ के गरिन होला उसलाई फर्काउनु ? समय ले सबै कुरा प्रमाणित गर्छा \ म माथी को उसको कपोकल्पित आरोप को सम्बेदंसिलता म नोर्वे मा बसने ले , म आरोपित अनि भोग्नेले मात्र बुज्छु \ निर्बिकल्प भये पछि , केही उपाय नभए पछि मैले सत्य सबैको सल्लाहा मा त्यों ज्वलंत प्रमाण ,मूल झगडाको बिऊ पेस गरेको हो \ मान्छे नै पेस गरेको छू \ जो उ बाट रेप भएका छन \ उनी हरु लाइ पनि सार्बजनिक रूप मा राख्छु \ प्रतीक्षा गर्नु होला \ जिज्ञासु हरुले उनिहरु लाइ प्रत्यक्ष सोध्नु सक्नु हुन्छा \ सबै कुरा राख्छु ,यो त मेरो प्रतिरक्षा मात्र हो \किन प्रतिरक्षा गर्नु पर्यो त ! त्यों पनि लेख्छु \ अंग्रजी अनि नेपाली मा लेख्छु ता की सबैले बुझुन \ म सत्य कुरा भन्नु , लेख्नु पाउने स्वतंत्र मान्छे हो \ त्यों पनि बुझेको छू राम्ररी अनि थालनी गरेको छू यो पोर्टल .मेरो सुबह चिन्तक हरुको जिज्ञासा अनि मलाई कठघरा मा उभ्याउने लाइ तथ्यगत ,प्रमाण दिनु \ मेरो रगत पसीना , बुधि , बिबेक र भाग्य मा आफ्नो हैसियत बनाएर मलाई उलटो जिउदै आगो लगाउने राक्षस्नी लाइ सप्रमाण अब सार्बजनिक गर्नु नै छ \ रंग दे बसंती ले दिएको प्रेरणा हो यो ....I have right to express my feeling and altimate true on my personal portal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar